Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Sondażowe wyniki wyborów dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie. Wynik Rafała Trzaskowskiego minimalnie słabszy

TEKST AKTUALIZOWANY

Na Andrzeja Dudę głos miało oddać 50,4%, a na Rafała Trzaskowskiego 49,6% uprawnionych do głosowania.

Sondażowe wyniki wyborów dają zwycięstwo Andrzejowi Dudzie. Wynik Rafała Trzaskowskiego minimalnie słabszy
Prezydent Andrzej Duda podczas wizyty w Rybniku (fot. facebook.com/andrzejduda).

Dokładnie o godz. 21.00 TVP podała wyniki exit poll wyborów prezydenckich*. Wynika z nich, że w drugiej turze głosowania zwyciężył Andrzej Duda. Należy jednak zwrócić uwagę, że różnica pomiędzy kandydatami jest bardzo niewielka, a dopuszczalny błąd w badaniu wynosi +/- 2%.

Wyniki late poll, charakteryzujące się mniejszym marginesem błędu (+/- 1%), dają 50,8% Andrzejowi Dudzie oraz 49,2% Rafałowi Trzaskowskiemu.


Duda: pod biało-czerwonym sztandarem jest i musi być miejsce dla każdego

- Niech żyje Polska - mówił Andrzej Duda tuż po ogłoszeniu sondażowych wyników wyborów. - Dziękuję wszystkim moim rodakom, którzy poszli do tych wyborów. Dziękuję z całego serca, bo taka frekwencja wystawia piękne świadectwo naszej demokracji. Gratuluję także Rafałowi Trzaskowskiemu jego wyniku. Dziękuję również jego wyborcom, że wzięli udział w wyborach - kontynuował.

Następnie Andrzej Duda podziękował wszystkim, którzy spotykali się z nim podczas spotkań w kraju, rodzinie, członkom sztabu. - Dziękuję za wiarę w zwycięstwo. Dziękuję Jarosławowi Kaczyńskiemu, który od początku wierzył, że wygramy. Ale dziękuję też Jarosławowi Gowinowi i Zbigniewowi Ziobrze ze Zjednoczonej Prawicy, którzy również mnie wspierali - mówił A. Duda w Pułtusku, tuż po ogłoszeniu sondażowych wyników wyborów. Następnie podziękował m.in. Beacie Szydło oraz premierowi Mateuszowi Morawieckiemu.

Prezydent Andrzej Duda zauważył, że najważniejszym obecnie zadaniem dla rządu i nowego prezydenta jest wyprowadzenie Polski z kryzysu. Zapowiedział również utworzenie Koalicji Polskich Spraw, w której znajdzie się miejsce dla osób, którym bliskie są wartości chrześcijańskie, patriotyczne i rodzinne. - Regułą demokracji jest, że zdania mamy różne, ale powinniśmy wskazywać te elementy, które mamy wspólne, a wiem, że dla większości naszego społeczeństwa, tych wspólnych elementów mamy dużo - dodał.

Następnie A. Duda poprosił, abyśmy wszyscy jako Polacy odnosili się do siebie z szacunkiem, nawet jeśli różnimy się w poglądach. - Jeśli ktokolwiek poczuł się urażony moim działaniem czy moim słowem, proszę, aby przyjął moje przeprosiny. Pod naszym biało-czerwonym sztandarem jest i musi być miejsce dla każdego - podkreślił.

Na koniec A. Duda zaprosił R. Trzaskowskiego, aby kandydaci na prezydenta podali sobie rękę.

Trzaskowski: Wygraliśmy niezależnie od wyniku

- Jestem absolutnie przekonany, że nic nas nie pokona, dlatego że już wygraliśmy, niezależnie od tego jaki będzie wynik. Udało nam się obudzić, zbudować kampanię, która była kampanią obywatelską. Chciałbym podziękować wam za miliony głosów, za setki spotkań i za waszą energię - powiedział z kolei Rafał Trzaskowski do swoich zwolenników w Warszawie.

Rafał Trzaskowski dodał, że "to dopiero początek". Stwierdził, że "druga strona miała po swojej stronie cały aparat państwa, manipulację i tony pieniędzy", ale za to jego zwolennicy mieli po swojej stronie zdrowy rozsądek. Dlatego udało im się "spojrzeć w przyszłość". - Dopiero zaczynamy. Jestem przekonany, że odmienimy Polskę, że jak raz się obudziliśmy, to nikt nas nie uśpi. Będziemy walczyć przez cały czas. Jestem przekonany, że wynik będzie dobry - dodał Rafał Trzaskowski, nie tracąc wiary w zwycięstwo.

Dalej Rafał Trzaskowski zapowiedział kontynuację walki o otwartą i tolerancyjną Polskę oraz obronę wolnych sądów. - Oni byli tak pewni siebie. Myśleli, że mają pełnię władzy i nagle się okazało, że strach zajrzał im w oczy. Dzisiaj trzeba to wykorzystać, żeby budować wspólnotę. Trzeba tchnąć tę nadzieję w serca wszystkich, również tych, którzy głosowali inaczej niż my - dodał.

Następnie R. Trzaskowski podziękował Andrzejowi Dudzie. Wyraził żal, że nie udało im się spotkać, ale jednocześnie stwierdził, że zawsze będzie wyciągał rękę, bo "w polityce powinni być przeciwnicy, ale nie powinno być wrogów". - Mam nadzieję, że cokolwiek się stanie, jutro obudzimy się w zupełnie innej Polsce - powiedział R. Trzaskowski. 


* Badanie exit poll to forma sondażu, w którym o preferencje wyborcze pyta się osoby, które faktycznie uczestniczyły w głosowaniu. W tym konkretnym przypadku badanie przeprowadził Ipsos na zlecenie TVP.

Ludzie

Andrzej Duda

Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej

Mateusz Morawiecki

Były Prezes Rady Ministrów

Rafał Trzaskowski

prezydent Warszawy, kandydat na prezydenta RP

185 komentarzy

Śledź tę dyskusję
Zapoznaj się z regulaminem
zaloguj się lub załóż konto, żeby zarezerwować nicka [po co?].
~BurzaIdzie (93.179. * .35) 28.07.2020 19:58
0

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

MariuszMaxWalonko 28.07.2020 16:51
oceniono 3 razy
-3

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

~złodzieje (139.99. * .166) 28.07.2020 16:23
oceniono 2 razy
0

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

~Lucky_Luke (31.0. * .213) 28.07.2020 10:23
oceniono 2 razy
2

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

MariuszMaxWalonko 28.07.2020 06:33
oceniono 2 razy
0

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

MariuszMaxWalonko 28.07.2020 06:29
oceniono 2 razy
-2

Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu

~@mazur (83.4. * .215) 28.07.2020 01:03
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

@@MariuszMaxWalonko y jednymi a drugimi, dostrzesz to. Mimo spraw w których się nie zgadamy – również pozdrawiam :)

~@mazur (83.4. * .215) 28.07.2020 01:00
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

@@MariuszMaxWalonko: 1) piszesz "Nie ma żadnego poszanowania dla ludzi pracujących..." - tutaj masz rację, ale kto do tego doprowadził? pis i tylko pis wprowadził tę patologię! to pis doprowadził do tego, że uczciwie pracujący utrzymują nierobów, a wręcz takich którzy zwalniają się z pracy bo będą mieli socjal – naprawdę nie widzisz tego kto jest temu winien? 2) podtrzymuję swoje zdanie, że prędzej to PO obniży podatki niż pis – pis już tak zabrnął w rozdawnictwo, że musi ciągle skądś na to brać pieniądze. a chyba powoli zaczyna im już brakować na to kasy... 3) zły przykład podałeś na tę wolność gospodarczą – ja jestem za tym, żeby jednak w aptece nie można było kupować pierwszemu lepszemu "Kowalskiemu" czegokolwiek bo on tak chce. sorry, ale na to mojej zgody nie będzie – na pewne specyfiki musi być "pozwolenie" lekarza, bo inaczej ryzykujesz swoim zdrowiem, a nawet życiem. nie wierzę, że tego nie rozumiesz. 4) wrzucasz do jednego worka i tych którzy socjalu nie potrzebują, i tych którym socjal ratuje życie. jest jednak różnica między jednymi a drugimi, dostrzesz to. Mimo różnic które nas dzielą – również pozdrawiam :)

~krutynia (93.179. * .35) 27.07.2020 23:09
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

odwracasz uwagę jak każdy typowy pisior,to może jeszcze wrócimy do prl-u i zapytany o gierka?

nie ważne co było kiedyś ważne kto dziś psuje Polskę.

MariuszMaxWalonko 27.07.2020 22:43
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

@93.179. * .35
Wiadomo już gdzie 19 mld? Bo ta kwota ciągnie się za Klatformą jak smród po gaciach..

~krutynia (93.179. * .35) 27.07.2020 20:34
oceniono 3 razy
-1

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

Oberwator_R 27.07.2020 07:24
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

@obserwator11 - pytałeś o 440 mld naszego długu wobec unii. To jest prosta matematyka a dane sobie sam znajdziesz. Nasze saldo rozliczeń z unią za okres 2004 - 2019 to plus 110 mld euro. Czyli w zaokrągleniu (1 euro - 4 złote) to 440 mld złotych. Wiadomo że docelowo każdy członek unii staje się płatnikiem netto czyli od pewnego momentu wpłaca do budżetu więcej niż dostaje, więc dotacje unijne są de facto długoterminowym kredytem. Nasz stan zadłużenia na dzisiaj to własnie tyle. Ale powtarzam jeszcze raz. To tylko jeden z aspektów naszego członkostwa w unii. Zależałoby mi na globalnej analizie wszystkich przychodów i kosztów.

MariuszMaxWalonko 27.07.2020 06:24
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

@mazur
To dobrze, że się takiej odpowiedzi spodziewałeś :) cieszę się, że przynajmniej już wiesz, że nie jestem za PiSem. 1) Niekoniecznie tylko dla młodych! Nie ma żadnego poszanowania dla ludzi pracujących, którzy płacą podatek dochodowy, nie ma poszanowania dla przedsiębiorców, którzy MUSZĄ opłacać ZUS. Emerytury też są opodatkowane co jest głupotą. 2) Podatków nie obniży ani jedna partia, ani druga. Z prostej przyczyny - Klatforma nie zlikwiduje żadnego socjalu wprowadzonego przez PiS, bo wiedzą, że to się wiąże z dużo niższym poparciem. Nie popełnią już tego błędu co z wiekiem emerytalnym. 3) Nikt nie mówi o całkowitej wolności gospodarczej. Na dzień dzisiejszy tej wolności nie ma w ogóle, bo nawet, żeby w aptece sobie kupić co chcę to najpierw muszę iść do lekarza po "pozwolenie". A temat u mnie na czasie, bo jestem w trakcie zakładania firmy i ewenementem jest to, że mimo zatrudnienia na etacie i opłacania składki zdrowotnej, w razie założenia firmy muszę również w niej opłacać składkę zdrowotną. Paranoja, prawda? 4) A ja jestem zdania, że socjal uczy nicnieróbstwa. Im mniej socjalu, tym mniej patologii. Gdyby dwójka pracujących rodziców nie płaciła podatku dochodowego to na dwójce dzieci zyskałaby z pewnością więcej niż 2x 500+. A Ci którzy nie pracują zwyczajnie by nie skorzystali. Cieszę się, że odpisałeś dość merytorycznie, a nie tylko z pogardą jak większość. Pozdrawiam! :)

~@mazur (83.4. * .194) 26.07.2020 23:42
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

@MariuszMaxWalonko, takiej odpowiedzi się spodziewałem. coś na zasadzie jakbym cię zapytał czy bardziej podoba ci się kolor czarny czy biały, a ty byś napisał, że to to samo... ale z tego co napisałeś: 1) ty patrzysz na te partie pod kątem tego co każda z nich robi dla młodych, mnie interesują zdecydowanie inne sprawy; 2) pis podatków nie obniży (to już prędzej PO to zrobi), bo musi mieć skądś kasę na przekupywanie wyborców; 3) ostrożny bym był z tą wolnością gospodarczą żeby nie przerodziło się to w "wolną amerykankę" bez żadnych zasad (a wam w konfederacji jest to chyba obojętne?); 4) tak, zasiłki socjalne bym ograniczył - tylko do osób/rodzin naprawdę potrzebujących. ale pisowskie 500+ było przecież prostytuowaniem społeczeństwa...

~obserwator11 (46.165. * .68) 26.07.2020 16:26
oceniono 2 razy
-2
Zgłoś

To tylko część prawdy o Konfederacji i gdyby tylko kwestie gospodarczo-ekonomiczne ważyły, konfederacja miałaby parę procent więcej. Ale jest druga część, światopoglądowa, narodowy katolicyzm, podczas gdy religia jest bardzo ważna dla 16% Polaków poniżej 40, tylko 23% 18-24 latków twierdzi, że religia jest dla nich ważna, ale to nie znaczy, że są zwolennikami religijnego ekstremizmu jakim jest katolicyzm narodowy. Nie poprą talibanu.

MariuszMaxWalonko 26.07.2020 07:44
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

@mazur
Kiedyś pojmiesz, że to jedno i to samo, bo coraz więcej osób to zaczyna kumać. A Ci którzy tego nie pojmują to umierają, bo to osoby w podeszłym wieku. Czy którakolwiek z tych partii, które wymieniłeś chce obniżyć podatki? Wprowadzić większą wolność gospodarczą? Ograniczyć zasiłki socjalne? Czym się one wg Ciebie różnią z punktu znaczącego dla polskiej młodzieży? :) Bez agresji - po prostu podyskutujmy :)

~@mazur (83.4. * .70) 26.07.2020 00:43
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

@MariuszMaxWalonko, ostatnie pytanie do ciebie, ale dawaj konkretną odpowiedź albo-albo. co było/jest według ciebie LEPSZE dla Polski: osiem lat byłych rządów PO czy dotychczasowych pięć lat rządów pis z dwiema partiami pasożytami? tylko nie odpowiadaj, że jedno i drugie to to samo, bo zbyt dużo różni jednych od drugich, by nie mieć swojego zdania w tej sprawie.

~Antypis (93.179. * .35) 25.07.2020 22:31
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

A to jak wytłumaczyć?
https://www.facebook.com/RuchOsmiuGwiazd/videos/298658021335849

~obserwator11 (173.255. * .197) 25.07.2020 22:24
oceniono 1 raz
-1
Zgłoś

@Oberwator_R "Wiadomo, że nie można go oceniać tylko na podstawie dotacji - które przecież są kredytem (na dzisiaj mamy do zwrotu 440 mld PLN)"
Mógłbyś to jakoś rozszeżyć, a nawet jakoś udokumentować?

MariuszMaxWalonko 24.07.2020 17:13
oceniono 1 raz
-1

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

Oberwator_R 24.07.2020 07:58
oceniono 1 raz
1
Zgłoś

Od pewnego czasu próbuję znaleźć jakiś dokument który byłby globalną analizą ekonomiczną naszego członkostwa w unii - bez skutku. Wiadomo, że nie można go oceniać tylko na podstawie dotacji - które przecież są kredytem (na dzisiaj mamy do zwrotu 440 mld PLN) ale trzeba uwzględnić wszystkie okoliczności związane z tym członkostwem. Chętnie podyskutuję z jakimś obeznanym w temacie euroentuzjastą. Ale na konkretne argumenty, fakty i dane.

~TuTrzebaPłakać (93.179. * .35) 24.07.2020 07:34
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

Już niedługo porównany rządy Tuska i Kaczyńskiego,powiem tak,będzie płacz i zgrzytanie zębów bo takich długów jak narobił pis to nawet Gierek w największej kumunie nie narżął!!
Biedne te dzieci z epoki "500+"

MariuszMaxWalonko 24.07.2020 06:21
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

@mazur
I właśnie dlatego nie ma sensu z Tobą dyskutować, bo jesteś Klatformowcem. Tusk to hańba dla Polski. Rządził całą Europą? Pierwsze słysze. Co najwyżej zajmował jakieś stanowisko w śmiesznej UE, która z Europą nie ma nic wspólnego. Wręcz przeciwnie - to co w Europie było dobre w UE nazywa się złe i odwrotnie. Nie zrobił kompletnie NIC dla Polski. I jeśli uważasz, że Morawiecki to kłamca (zgadzam się!) to Tusk jest dokładnie taki sam. :)

~@mazur (83.4. * .150) 24.07.2020 01:05
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

@MariuszMaxWalonko, jprdl, porównujesz notorycznego kłamcę morawieckiego do Tuska, który rządził całą Europą? w jakim świecie ty żyjesz? w koń-federacyjnym? i gdzie ja napisałem, że coraz więcej osób chce, żeby Polska "wysiadła" z UE? MariuszuMaxuWalonku, zaprawdę, zaprawdę powiadam ci - znam co najmniej kilku takich jak ty, którzy sami dla siebie wymyślają kłamstwa i sami w te kłamstwa wierzą. jesteś jednym z takich właśnie. dobrze ci się żyje w swoim świecie?

~Trzmiel (37.248. * .254) 23.07.2020 09:55
oceniono 4 razy
2
Zgłoś

Aż się chce w takim kraju mieszkać, w którym partie z rodowodem marksistowsko-leninowskim, nie mają nic do powiedzenia. Siedem POrażek Platformy w ciągu 5 lat, to miód na moje serce. No i ten kwik świnek oderwanych pięć lat temu od koryta.....

MariuszMaxWalonko 23.07.2020 06:28
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

@mazur
odpowiedzialem Ci :) jesteś stronniczy, więc po co mam to kontynuować? Skoro hejtujesz PiS, a o Klatformie napisales jedynie, ze bez Tuska dzialaja jak dzieci we mgle. Ot cała krytyka. Jedziesz po Morawieckiem, a przeciez Tusk był taki sam. Zgodzę się z Tobą co do jednego - coraz więcej osób chce, żeby Polska "wysiadła" z UE i mam nadzieję, że to już niedługo nastąpi :)

~@mazur (83.4. * .62) 23.07.2020 00:56
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

@~Verhofstadt, notoryczny kłamca morawiecki niby osiągnął sukces negocjacyjny powiadasz... otwieram ci oczy - na ten moment porozumienie było konieczne "na już" bo południe Europy dramatycznie potrzebuje pieniędzy na wyjście po pandemii. ale w zapisach jest jasne wskazanie, że pieniądze będą powiązane z praworządnością (czego z tvpis się nigdy nie dowiesz). więc nie ciesz się przedwcześnie. a co do ważności Polski w UE - Polska w Europie sięgnęła pozycji kapeli z trąbą i akordeonem w tramwaju - wszyscy jej faktycznie słuchają. i czekają kiedy wysiądzie.

~@mazur (83.4. * .62) 23.07.2020 00:35
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

@MariuszMaxWalonko skomentuj chłopcze mój ostatni post do ciebie kiedy wytykam ci kłamstwo na kłamstwie w twoim komentarzu, a nie ten kiedy piszę o pis. cóż, czyżby brak argumentów w dyskusji młody człowieku?

MariuszMaxWalonko 21.07.2020 16:48
oceniono 3 razy
1
Zgłoś

@syryniok
a kto Ci mówi o większości w Sejmie? Wystarczy, że będzie kilkudziesięciu posłów do stworzenia koalicji i wprowadzenie kilku postulatów. Mówisz o większości, a Twoja Klatforma też jej nie będzie mieć. Podejrzewam też, że po takim blamażu ostatni raz widzimy Kidawe w ławach sejmowych :)

~Do_nizej (5.173. * .192) 21.07.2020 12:22
oceniono 3 razy
-1
Zgłoś

Jaki sukces? Dać pisowi kasę to jak wyrzucić w błoto.
Rozdają to menelom przed kolejnymi wyborami żeby na nich głosowali zamiast zainwestować w zakłady pracy,służbę zdrowia,oświatę,infrastrukturę.
Ja bym się tak na twoim miejscu nie cieszył

~Verhofstadt (31.0. * .221) 21.07.2020 10:28
oceniono 5 razy
-1
Zgłoś

Kolejny ogromny sukces Polski!!! Tym razem chodzi o sukces negocjacyjny w sprawie budżetu europejskiego. Według wcześniej zaplanowanego budżetu na UE, zmniejszono go aż o 20% w skali całej Unii. Natomiast Polsce zmniejszono tylko 3% zapowiadanej sumy.
Brawo Mateusz Morawiecki!!!!
Dziękuję także wszystkim Polakom, że sześć ostatnich wyborów w Polsce przegrywa PO, dzięki czemu, Polska znowu jest Polską.

~syryniok (5.172. * .55) 21.07.2020 09:57
oceniono 2 razy
0
Zgłoś

@MariuszMaxWalonko no szok, przybyło 50 tysięcy :-). Jest 27 tys obwodowych komisji wyborczych... to ile to wychodzi na komisję? W tym tempie to za trzy lata, przybędzie z 300 tys. Policzyłeś już, kiedy będziecie mieć większość w sejmie?

MariuszMaxWalonko 21.07.2020 06:24
oceniono 4 razy
-2
Zgłoś

@syryniok
Tyś jest chłopie szalony z tą Twoją Klatformą :D Konfederacja istnieje od początku 2019 roku (polecam sprawdzić). W parlamentarnych mieli 1,25 mln głosów. Teraz mieli 1,3 mln głosów. Jeśli uważasz, że wzrost o 50 tys głosów w niespełna rok to mało to spójrz na to, że Klatforma jest na scenie od 89 roku, a od kilku lat regularnie wszystko przegrywa. Co do Konfederacji to polecam z kolei zaobserwować jej profil na FB i śledzić liczbę polubień, bo rośnie w najszybszym tempie z wszystkich partii w Sejmie :) Pamiętaj, że starszych, lewicowych wyborców jest coraz mniej, a Ci, którzy wchodzą w pełnoletniość nie są wyborcami PiSu, ani Klatformy.

~syryniok (31.0. * .61) 20.07.2020 23:00
oceniono 6 razy
-2
Zgłoś

@MariuszMaxWalonko Kontrreformacja ma staly elektorat, do parlamentu 2019 (sejm) dostali 1 256 953 głosów, do senatu nie dostał się nikt z Konfederacji, obecnie w I turze Bosak dostal tyle samo, nic wam nie drgnęło. Nie wiem, czym ty się rajcujesz, szczyt Korwiniści mają za sobą, to pokolenie młodych z przed 7-8 lat, ktore 3-4 lata temu nabyło prawa wyborcze, i nowego narybku nie ma. Są sympatycy, ale to nie wyborcy.

MariuszMaxWalonko 20.07.2020 21:32
oceniono 6 razy
-4
Zgłoś

@do_niżej
wybory 2 tury to głosowanie "Duda vs reszta świata". Nie myl tego z poparciem dla Klatformy, bo ten wynik zostanie zweryfikowany za 3 lata i gwarantuje, że będzie stosunkowo niski :D

~do_niżej (46.134. * .113) 20.07.2020 13:30
oceniono 5 razy
-1
Zgłoś

CBA_International (31.0. * .251)
piszesz: "Dzisiaj został aresztowany członek Przestępczej Organizacji,"
powiedz nam wszystkim dlaczego wszystkich członków PO, jeżeli to była przestępcza organizacja,
po dojściu do władzy PIS nie postawili przed sądem ?
w czym problem ?
jednego i rozgłos na całą Polskę ?
to PO miało tylko jednego członka ?

~CBA_International (31.0. * .251) 20.07.2020 12:12
oceniono 2 razy
0

Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem

~do_niżej (93.179. * .35) 20.07.2020 07:34
oceniono 7 razy
-1
Zgłoś

Prawie 10 mln ludzi głosowało na "klatformę" bo mają dość pisu i pisowskiej szczujni (tvp)

MariuszMaxWalonko 20.07.2020 06:20
oceniono 7 razy
-1
Zgłoś

@mazur
Przeczytaj jeszcze raz ten swój post. Pierwsze zdanie o Klatformie, a później cała wiązanka o PiSie. Zrozum, że już nikt normalny nie popiera Klatformy tylko Ty.

~@mazur (83.4. * .157) 20.07.2020 00:08
oceniono 4 razy
0
Zgłoś

@MariuszMaxWalonko napisałeś w ostatnim swoim komentarzu do mnie osiem zdań. tylko pierwsze jest zgodne z prawdą ("yhm, do Klatformy to masz jedynie drobny zarzut"). wszystkie, dosłownie wszystkie pozostałe twoje zdania w tym komentarzu nie mają nic wspólnego z rzeczywistością, by nie rzec, że są wprost kłamstwami. napisz @MariuszMaxWalonko jak ci się żyje w swoim świecie równoległym? dobrze ci się żyje? to pozostań tam. aż dziwne że nie jesteś wyborcą pisu.