„Miłość na nowo” - Helios zaprasza na majowe Kino Kobiet!
Podczas najbliższej odsłony cyklu Kino Kobiet nie zabraknie mocy pozytywnych wrażeń. W środę, 24 maja fanki cyklu będą mogły zobaczyć przedpremierowo komedię „Miłość na nowo" w gwiazdorskiej obsadzie. Tradycyjnie poza specjalnie dobranym na tę okazję filmem na Panie czekają także liczne konkursy oraz atrakcje przed seansem!
Co by było, gdyby przypadkowa wiadomość tekstowa doprowadziła Cię do miłości twojego życia? W nowej komedii romantycznej „Miłość na nowo”, nie radząc sobie z utratą narzeczonego, Mira Ray wysyła serię romantycznych SMS-ów na jego stary numer telefonu... nie zdając sobie sprawy, że numer został przypisany nowemu właścicielowi - Robowi Burnsowi. Rob, dziennikarz, jest urzeczony szczerością pięknych smsów. Kiedy otrzymuje nowe zlecenie, napisania profilu mega-gwiazdy Céline Dion (grającej samą siebie, w swojej pierwszej roli filmowej), prosi ją o pomoc w wymyśleniu sposobu na spotkanie z Mirą... i zdobycie jej serca.
Tradycyjnie oprócz wyjątkowego filmu, na Panie czekać będzie także moc atrakcji oraz konkursów w kobiecym gronie. W związku z tym, że w filmie występuje Celine Dion, motywem przewodnim majowych seansów będą sukienki w cekiny. Dodatkowo, gadżet obowiązkowy to mikrofon!
Kino Kobiet to jedyne w swoim rodzaju połączenie pokazów filmowych, konkursów oraz świetnej zabawy w kobiecym gronie. Bilety na majowe seanse z filmem „Miłość na nowo" są dostępne w sprzedaży na stronie www.helios.pl, w kasach kin oraz w aplikacji mobilnej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 302 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany