Helios zaprasza na premierowe seanse romansu „Piękna katastrofa”
Już w najbliższy piątek na ekranach kin Helios w całej Polsce wyświetlona zostanie ekranizacja pełnego humoru i namiętności bestsellera, który podbił serca milionów fanów na świecie. „Piękna katastrofa” to najnowszy film twórcy hitów „After 2” i „Szkoła uwodzenia”. Widzowie Heliosa zobaczą poruszającą historię dziewczyny, która ucieka przed trudną przeszłością i trafia na chłopaka, który zapewni jej 30 dni i nocy… bez wytchnienia.
Travis jest dokładnie tym, z kim świeżo upieczona studentka Abby nie chce mieć do czynienia. Noce spędza walcząc w nielegalnych walkach bokserskich, a dni upływają mu na podrywaniu studentek z kampusu. Ale Abby jest odporna na jego zaloty. Zaintrygowany jej nieprzystępnością, Travis proponuje Abby zakład: Jeśli przegra kolejną walkę, na miesiąc wyrzeknie się seksu. Jeśli zaś wygra, Abby będzie musiała na miesiąc z nim zamieszkać. Travis nie podejrzewa nawet, że wkrótce na jaw wyjdzie mroczna przeszłość dziewczyny, która może ich niespodziewanie do siebie zbliżyć.
Z namiętnością jest jak z kłopotami, gdy ich unikasz na pewno cię znajdą… Sieć kin Helios zaprasza na premierowe seanse romansu „Piękna katastrofa” od najbliższego piątku, 28 kwietnia. Bilety na premierowe seanse dostępne są na stronie www.helios.pl/pk, w kinowych kasach oraz w mobilnej aplikacji. Przy zakupie warto pamiętać o ofercie „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, gwarantującej wybór najlepszych miejsc oraz korzystne ceny biletów.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 54 kinami mającymi łącznie 302 ekrany i ponad 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany