Eko-Okna z nową kampanią. Pracownicy na billboardach
W regionie pojawiły się billboardy zachęcające do pracy w Eko-Okna S.A. Widać na nich pracowników prezentujących konkretne korzyści, jakie daje im pracodawca.
Na banerach można zobaczyć osoby pracujące w firmie, które postanowiły wesprzeć swojego pracodawcę w zachęceniu mieszkańców regionu do podjęcia pracy w kornickiej fabryce stolarki. – To miłe, kiedy jadę do pracy i widzę siebie na banerach, a znajomi, którzy też je widzieli, wysyłają mi pozytywne wiadomości – mówi Bartłomiej Mielnik, koordynator działu standaryzacji wizerunku.
Kampania wymienia benefity, m.in darmowe dojazdy, bony urodzinowe, becikowe i wyprawki dla dzieci, przyzakładowe przedszkole, różne dodatki finansowe i stołówki. Firma dopłaca do zakupu paliwa, karty MultiSport, czy nawet posiłków. – W naszej firmie działa 8 stołówek, a dania są przygotowywane na miejscu. W bogatym menu każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Joanna Chryczyk, kierownik gastronomii w Eko-Okna S.A.
Miłosz Szostak
Są już pierwsze ofiary spowolnienia w gospodarce. Czterodniowy tydzień pracy nie przyniósł efektów. Producent okien Velux rozpoczął redukcję etatów w zakładach w Gnieźnie i Namysłowie.
Nawet 200 osób może zostać zwolnionych.
Komentarz został usunięty z powodu naruszenia regulaminu
Komentarz został usunięty ponieważ nie jest związany z tematem
Muszą budować mieszkania żeby te okna gdzieś wsadzić :))))))
" kierowczyni" - nowy słowotwór :/
podziwiam optymizm
@mhl999 to łatwo wyjaśnić niestabilnością załogi. Prawdopodobnie dużo osób po jakimś okresie czasu się zwalnia i ciągle trzeba uzupełniać braki.
dziwne, że w dobie kryzysu w europie ekookna chcą zatrudniać. redukcje lub zamrożenie wynagrodzeń są niemal pewne.