Helios zaprasza na gorący Maraton AFTER!
W piątkową noc z 26 na 27 sierpnia we wszystkich kinach Helios, odbędą się wyjątkowo emocjonujące seanse, nie tylko dla zakochanych. W ramach najnowszej odsłony cyklu Nocne Maratony Filmowe sieć zaprezentuje swoim widzom wszystkie części popularnej serii romansów z premierowym „AFTER 4. Bez siebie nie przetrwamy”! Zapowiada się pełna niezwykłych uczuć, doznań i namiętności filmowa noc…
Jako pierwsza zaprezentowana zostanie ekranizacja bestsellerowej powieści autorstwa Anny Todd – „AFTER”. Nieśmiała Tessa poznaje buntowniczego Hardina, który wywraca jej świat do góry nogami. Następnie widzowie zobaczą dalsze losy młodych kochanków w romansie „AFTER 2”. Później wyświetlony zostanie film „AFTER. OCAL MNIE” – w związku Tessy i Hardina pojawiają się kolejne przeciwności… Na koniec widzowie zobaczą premierę „AFTER 4. BEZ SIEBIE NIE PRZETRWAMY”, w której wyjdzie na jaw czy Hardin i Tessa będą chcieli jeszcze raz zawalczyć o swój związek?
Porywy namiętności i najtrudniejsze wybory we wszystkich rozdziałach najbardziej burzliwego romansu współczesnego kina podczas jednej nocy są gwarantowane. Jedno jest pewne - taka dawka gorących, filmowych emocji jeszcze długo po powrocie do domu nie pozwoli zasnąć żadnemu z widzów.
Sieć kin Helios zaprasza do zakupu biletów na najbliższe seanse w ramach cyklu Nocne Maratony Filmowe w kasach wszystkich kin w Polsce, na stronie: www.helios.pl/nmf_after, a także w nowej mobilnej aplikacji HELIOS. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca w sali, a także - zaoszczędzić.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany