Od dziś w UM Żory obowiązują nowe zasady obsługi klienta. Zapoznaj się z nimi
Klienci w sytuacjach wymagających osobistego stawienia się do Urzędu Miasta Żory przyjmowani są po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu wizyty z pracownikiem danej komórki organizacyjnej.
Dopuszczalna liczba klientów przebywających podczas obsługi w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Klienci mogą przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną lub elektronicznie za pośrednictwem Systemu Elektronicznej Skrzynki Podawczej lub ePUAP,
Przy wejściu do obu budynków Urzędu Miasta Żory ustawiona jest „skrzynka podawcza”, do której klienci mogą składać dokumenty lub informacje (bez potwierdzenia złożenia dokumentu) z prośbą o kontakt w prowadzonej przez urząd sprawie.
Zawieszona pozostaje możliwość osobistego składania skarg i wniosków.