Jest nowocześnie i smacznie! Galeria Wiślanka powiększyła swoją ofertę i przebudowała strefę restauracyjną
Galeria Wiślanka rozpoczęła tegoroczną wiosnę zaskakując swoich klientów nowościami. W ostatnim czasie oferta gastronomiczna największego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach powiększyła się o trzy nowe restauracje serwujące menu tajskie, amerykańskie i tureckie. To jednak nie koniec zmian. W Galerii właśnie zakończyła się przebudowa ogólnodostępnej strefy food-court. Dzięki temu goście obiektu zyskali przestrzeń do spotkań przy daniach kuchni z całego świata, zapewniającą bardziej kameralną atmosferę. W związku z otwarciem nowych restauracji, dla komfortu klientów zwiększono także liczbę miejsc siedzących.
Galeria Wiślanka od chwili otwarcia pozostaje najnowocześniejszym i zapewniającym największą ofertę zakupową centrum handlowym w mieście Żory. To jak bardzo jest istotnym punktem na mapie w całym regionie uosabia hasło kampanii wizerunkowej brzmiące „Słyszysz? Tu bije serce miasta”. Wiślanka stała się modnym miejscem spotkań i spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół.
Centrum handlowe zapewnia szeroki przekrój lubianych i popularnych marek, ale o sile Wiślanki stanowi także największa oferta restauracji i kawiarni pod jednym dachem, która jest czynna dla gości 7 dni w tygodniu, także w niedziele niehandlowe. Dodatkowym atutem obiektu jest także rozbudowana przestrzeń rozrywkowa, którą tworzy jedyny w mieście kilkusalowy multipleks sieci Helios czy nowoczesna sala zabaw Jupiter, które także są otwarte każdego dnia.
Zgodnie z potrzebami mieszkańców całego regionu, ale również oczekiwaniami współczesnych klientów, w ostatnim czasie Galeria zdecydowała się powiększyć swoją ofertę gastronomiczną o trzy nowe restauracje. Do grona najemców dołączył lokal Big Beef Burger, w menu którego można znaleźć przede wszystkim soczyste burgery przyrządzane z najwyższej jakości mięsa. W restauracji Thai Express klienci mogą znaleźć całe bogactwo smaków kuchni tajskiej. Z kolei Kebaya zdobyła uznanie smakoszy serwując klasyczne i nietypowe warianty tureckiego kebaba podawanych w cienkiej picie, bułce czy na talerzu. Nowe restauracje stanowią uzupełnienie bogatego portfolio marek gastronomicznych, które tworzą Pizza Hut, Makarun, Pyszne na wagę, Zaparowany Bąbel oraz kawiarnie i lodziarnie – Lodomania, Sopelek, American Ice Deam.
W ostatnich dniach Galeria Wiślanka zaskoczyła także swoich klientów przebudowaną strefą restauracyjną działającą pod nazwą Wiślanka Food, która została zaprojektowana tak, by jeszcze lepiej wpisywać się w nowoczesny i industrialny design obiektu. Dzięki wprowadzonym zmianom i przeprojektowaniu przestrzeni, goście centrum handlowego mogą zrelaksować się między zakupami, korzystając z nowych mebli i znacznie większej liczby wygodnych miejsc siedzących. Teraz strefa food-court daje też jeszcze większą możliwość odbycia spotkań z najbliższymi w bardziej komfortowej i kameralnej atmosferze.
Z okazji wprowadzonych zmian, najemcy gastronomiczni przygotowali wiele ofert specjalnych dla swoich klientów. Ze wszystkimi promocjami można zapoznać się obserwując na bieżąco kanały social media obiektu, w tym m.in. Facebook.
Tekst sponsorowany