Policja zaprasza do udziału w Biegu Charytatywnym
Można biec, truchtać, iść - tempo nie ma znaczenia, ważne, by nasze zaangażowanie trwało 25 minut - na 25-lecie Fundacji Pomocy Wdowom i Sierotom po Poległych Policjantach.
Aby wziąć udział w biegu należy zarejestrować się na stronie zapisyonline.pl, wnieść opłatę startową w wysokości minimum 25 złotych i pobiec w wyznaczonym terminie przez 25 minut. Pieniądze trafiają bezpośrednio na konto fundacji.
Trasa biegu ustalana jest indywidualnie przez każdego uczestnika, który zobowiązany jest do pokonania dowolnego dystansu w czasie minimum 25 minut - to może być bieg, nordic walking, chód.
Każdy uczestnik zobowiązany jest do udokumentowania swojej aktywności poprzez wysłanie zdjęcia bądź print screen z aplikacji lub zegarka, na którym widać dystans, czas biegu i datę, na adres wyniki@zapisyonline.pl
Harmonogram:
- Od 18 lipca do 10 sierpnia 2022 r. - Wirtualne zapisy do biegu.
- Od 18 lipca do 10 sierpnia 2022 r. - Termin uiszczenia opłaty startowej.
- 10 sierpnia 2022 r. godzina 23:59 - Zakończenie rejestracji i dokonywania opłat.
- Od 20 lipca do 12 sierpnia 2022 r. - Elektroniczna wysyłka numerów startowych.
- Od 25 lipca do 18 sierpnia 2022 r. - Indywidualna rywalizacja uczestników.
- Od 25 lipca do 18 sierpnia 2022 r. - Termin na przesyłanie potwierdzenia aktywności z biegu.
- Od 18 sierpnia 2022 r. - Wysyłka wirtualnych pamiątkowych certyfikatów uczestnictwa.
- 26 sierpnia 2022 r. - Podsumowanie wydarzenia na stronach i serwisach Organizatora.
Na podany w czasie rejestracji adres mailowy, uczestnicy otrzymają wirtualny numer startowy, a po wydarzeniu wirtualny certyfikat za udział.
Szczegóły i regulamin znajdziesz TUTAJ-LINK