Pomysły reklamowe dla sklepu spożywczego
Po pierwsze i najważniejsze, to powinieneś zainwestować czas w planowanie, jak reklamować swoją niewielką działalność gospodarczą. Reklama może przybierać różne formy i jest sposobem na zwabienie klientów do Twojej firmy lub zapoznanie ich z Twoją ofertą. Upewnij się, że Twoje reklamy są jasne i zwięzłe. Zadbaj o atrakcyjność reklam, aby przyciągnąć klientów i wzbudzić ich zaufanie / zainteresowanie Twoimi produktami.
Zacznij od strony internetowej
Rozpocznij swój plan reklamowy od określenia, ile możesz wydać na reklamę swojej firmy. Stwórz atrakcyjną stronę internetową dla swojej firmy. Jeśli nie znasz się na komputerach, istnieje wiele firm hostingowych, takich jak Yahoo i GoDaddy, które oferują witryny w przystępnych cenach i zawierają narzędzia do tworzenia witryn. Możesz użyć narzędzia do tworzenia witryn, aby zbudować dla siebie stronę internetową z wykorzystaniem darmowego skryptu i szablonu. Najlepiej będzie jednak skorzystać z firm, które znają się na projektowaniu stron WWW. Taka witryna będzie dużo ładniejsza, bardziej profesjonalna i intuicyjna. Wzbudzi to zaufanie wielu klientów.
Po wybraniu strony internetowej, dobrym sposobem na zareklamowanie Twojej firmy są:
- Banery reklamowe.
- Agregaty strony.
- Listy e-mailowe.
- Płatne reklamy na innych i bardziej popularnych stronach WWW.
- Wykorzystanie gazetki internetowej, której produkcja kosztuje niewiele, dotrze do tysięcy osób, a nie trzeba jej będzie drukować w tysiącach egzemplarzy (np. taka jak najnowsza gazetka żabki na Twojspozwyczy.pl).
Reklamy te wyświetlają się na stronach internetowych, które wybierzesz w formie banera. Użytkownicy mogą kliknąć baner i zostać przekierowani na Twoją stronę. Umieść swoje banery reklamowe w witrynach, które przyciągają odbiorców, do których chcesz dotrzeć. Na przykład, jeśli sprzedajesz produkty przeznaczone dla kobiet, przeszukaj witryny odwiedzane przez kobiety i umieść tam swoje reklamy.
Reklama za pomocą list e-mailowych może budować Twoją bazę klientów. Niektóre firmy reklamowe / marketingowe sprzedają listy klientów, które małe firmy mogą wykorzystać w swoich reklamach. Listy te składają się z klientów zainteresowanych poszczególnymi produktami. Korzystając z reklam e-mailowych, upewnij się, że kontaktujesz się z klientami, którzy wyrazili zainteresowanie rodzajem sprzedawanego produktu. Nie chcesz spamować klientów. Pamiętaj, aby dać im opcję na końcu wiadomości e-mail, aby anulować subskrypcję e-maili.
Rabaty
Zacznij stosować promocje i rozdawać kupony, aby przyciągnąć klientów do swojej małej firmy. Każdy uwielbia dostawać coś za darmo. Możesz oferować promocje, które obejmują kupno jednego produktu, a otrzymanie drugiego za darmo. Możesz również oferować kupony, które oferują rabat na Twoje produkty lub skłonić klienta do powrotu, możesz zaoferować mu coś za darmo przy następnym zakupie.
Reklama lokalna
Pamiętaj, aby umieścić swoją firmę na lokalnych żółtych stronach i w gazecie. Możesz nawet umieścić kupon w gazecie. Oprócz ogłoszenia w gazecie możesz skorzystać z metody direct mail i wysłać klientom pocztówkę z zaproszeniem do wypróbowania Twoich usług. Niektóre firmy sprzedają również listy mailingowe klientów, z których możesz skorzystać. Kolorowe broszury opisujące Twoje usługi mogą przyciągnąć klientów i dać im lepszy obraz Twojej firmy.
Materiał zewnętrzny