Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Pomysły reklamowe dla sklepu spożywczego

Po pierwsze i najważniejsze, to powinieneś zainwestować czas w planowanie, jak reklamować swoją niewielką działalność gospodarczą. Reklama może przybierać różne formy i jest sposobem na zwabienie klientów do Twojej firmy lub zapoznanie ich z Twoją ofertą. Upewnij się, że Twoje reklamy są jasne i zwięzłe. Zadbaj o atrakcyjność reklam, aby przyciągnąć klientów i wzbudzić ich zaufanie / zainteresowanie Twoimi produktami.

Pomysły reklamowe dla sklepu spożywczego

Zacznij od strony internetowej

Rozpocznij swój plan reklamowy od określenia, ile możesz wydać na reklamę swojej firmy. Stwórz atrakcyjną stronę internetową dla swojej firmy. Jeśli nie znasz się na komputerach, istnieje wiele firm hostingowych, takich jak Yahoo i GoDaddy, które oferują witryny w przystępnych cenach i zawierają narzędzia do tworzenia witryn. Możesz użyć narzędzia do tworzenia witryn, aby zbudować dla siebie stronę internetową z wykorzystaniem darmowego skryptu i szablonu. Najlepiej będzie jednak skorzystać z firm, które znają się na projektowaniu stron WWW. Taka witryna będzie dużo ładniejsza, bardziej profesjonalna i intuicyjna. Wzbudzi to zaufanie wielu klientów.

Po wybraniu strony internetowej, dobrym sposobem na zareklamowanie Twojej firmy są:

  • Banery reklamowe.
  • Agregaty strony.
  • Listy e-mailowe.
  • Płatne reklamy na innych i bardziej popularnych stronach WWW.
  • Wykorzystanie gazetki internetowej, której produkcja kosztuje niewiele, dotrze do tysięcy osób, a nie trzeba jej będzie drukować w tysiącach egzemplarzy (np. taka jak najnowsza gazetka żabki na Twojspozwyczy.pl).

Reklamy te wyświetlają się na stronach internetowych, które wybierzesz w formie banera. Użytkownicy mogą kliknąć baner i zostać przekierowani na Twoją stronę. Umieść swoje banery reklamowe w witrynach, które przyciągają odbiorców, do których chcesz dotrzeć. Na przykład, jeśli sprzedajesz produkty przeznaczone dla kobiet, przeszukaj witryny odwiedzane przez kobiety i umieść tam swoje reklamy.

E-mail

Reklama za pomocą list e-mailowych może budować Twoją bazę klientów. Niektóre firmy reklamowe / marketingowe sprzedają listy klientów, które małe firmy mogą wykorzystać w swoich reklamach. Listy te składają się z klientów zainteresowanych poszczególnymi produktami. Korzystając z reklam e-mailowych, upewnij się, że kontaktujesz się z klientami, którzy wyrazili zainteresowanie rodzajem sprzedawanego produktu. Nie chcesz spamować klientów. Pamiętaj, aby dać im opcję na końcu wiadomości e-mail, aby anulować subskrypcję e-maili.

Rabaty

Zacznij stosować promocje i rozdawać kupony, aby przyciągnąć klientów do swojej małej firmy. Każdy uwielbia dostawać coś za darmo. Możesz oferować promocje, które obejmują kupno jednego produktu, a otrzymanie drugiego za darmo. Możesz również oferować kupony, które oferują rabat na Twoje produkty lub skłonić klienta do powrotu, możesz zaoferować mu coś za darmo przy następnym zakupie.

Reklama lokalna

Pamiętaj, aby umieścić swoją firmę na lokalnych żółtych stronach i w gazecie. Możesz nawet umieścić kupon w gazecie. Oprócz ogłoszenia w gazecie możesz skorzystać z metody direct mail i wysłać klientom pocztówkę z zaproszeniem do wypróbowania Twoich usług. Niektóre firmy sprzedają również listy mailingowe klientów, z których możesz skorzystać. Kolorowe broszury opisujące Twoje usługi mogą przyciągnąć klientów i dać im lepszy obraz Twojej firmy.

Materiał zewnętrzny