Horror „Puchatek: Krew i miód” na ekranach kin Helios
Ukochani bohaterowie dzieciństwa niejednego z dorosłych dziś widzów: Puchatek i Prosiaczek zostają porzuceni przez Krzysia i zmieniają się w żądne krwi bestie. W horrorze „Puchatek: Krew i miód” rozpętują piekło w Stumilowym Lesie… Ta nowość absolutnie nie jest bajką dla grzecznych dzieci. To prawdziwa jatka Puchatka!
Piękne czasy przyjaźni i wspólnych, pozytywnych przygód to już przeszłość. Krzyś dorósł i opuścił Stumilowy Las oraz swoich wiernych kompanów Kubusia i Prosiaczka, aby rozpocząć dorosłe życie. Samotni i zgorzkniali Kubuś i Prosiaczek pogrążają się w smutku i pielęgnują w sobie gniew, który zmienia ich w dzikie bestie. Ich przysmakiem już nie jest miód, ale ludzka krew. A po nocach śnią o okrutnej zemście na swoim dawnym przyjacielu. Tymczasem kompletnie niczego niepodejrzewający Krzyś powraca, by przedstawić im swoją ukochaną... Nie wie, że nie wchodzi się dwa razy do tego samego lasu.
Produkcja zadebiutuje na ekranach kin Helios w całej Polsce już w najbliższy piątek, 31 marca. Za reżyserię horroru odpowiada Rhys Frake-Waterfield, współautor scenariusza. W rolach głównych występują między innymi: Natasha Tosini, Amber Doig-Thorne, Craig David Dowsett.
Na widzów czeka bezkompromisowy slasher, który sprawi, że po żadnej bajce nie zasną już spokojnym snem… Bilety na premierowe seanse filmu „Puchatek: Krew i miód” są dostępne na stronie: www.helios.pl/pkim, w kasach kin Helios oraz w aplikacji mobilnej. Przy zakupie warto pamiętać o ofercie sieci „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, gwarantującej wybór najlepszych miejsc oraz korzystne ceny biletów.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany