Czwarty rozdział kultowej serii „John Wick” w kinach Helios
Keanu Reeves powraca, by stanąć do decydującej walki z bezlitosnym Billem Skarsgårdem, który pokazał już swoje mroczne oblicze w przerażającym „TO”. Bohaterowie będą się mierzyć na ubitej ziemi Nowego Jorku, Paryża, Tokio i Berlina. Przed widzami Heliosa rekordowa ilość akcji, kul, krwi i rozbitych samochodów oraz sekwencje walk, które przejdą na zawsze do historii kina.
Ceny idą w górę, więc także stawka za głowę legendarnego zabójcy, Johna Wicka przebiła już sufit. Stając do ostatecznego pojedynku, który może dać mu upragnioną wolność i zasłużoną emeryturę, John wie, że może liczyć tylko na siebie. Dla niego, to nic nowego.
To co zmieniło się tym razem, to fakt, że przeciwko sobie ma całą międzynarodową organizację najlepszych płatnych zabójców, a jej nowy szef Markiz de Gramond jest równie wyrafinowany, co bezlitosny. Zanim John stanie z nim oko w oko, będzie musiał odwiedzić kilka kontynentów mierząc się z całą plejadą twardzieli, którzy wiedzą wszystko o zabijaniu. Tuż przed wielkim finałem tej morderczej symfonii, John trafi na trop swojej dalekiej rodziny, której członkowie mogą mieć decydujący wpływ na wynik rozgrywki.
Czy można zabić wszystkich? Cóż, na pewno można próbować… Producent „Miasta Złodziei”, „Sicario” oraz „Niezniszczalnych” przedstawia czwarty rozdział kultowej serii. Bilety na seanse filmu „John Wick 4” są dostępne na stronie: www.helios.pl/JohnWick, w kasach kin oraz w aplikacji mobilnej. Przy zakupie warto pamiętać o ofercie „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, gwarantującej wybór najlepszych miejsc oraz korzystne ceny biletów.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany