„El Clásico” – słynne derby na ekranach kin Helios!
Odwieczny pojedynek dwóch najbardziej utytułowanych hiszpańskich drużyn zawsze elektryzuje kibiców na całym świecie. Nie inaczej będzie i tym razem. Kto wyjdzie z tego pojedynku zwycięsko i przybliży się do tytułu Mistrza Hiszpanii? O tym fani futbolu przekonają się już w najbliższą niedzielę, 19 marca podczas transmisji meczu w wybranych kinach Helios.
Sieć kin Helios wraz z partnerami transmisji – Canal+ oraz Eleven Sports – daje swoim widzom niezwykłą szansę obejrzenia transmisji meczu w komfortowych warunkach sali kinowej. Wielki ekran, wygodne fotele, wysoka jakość dźwięku i obrazu – to wszystko sprawi, że miłośnicy piłki nożnej poczują się niemalże tak, jakby byli tego dnia na Camp Nou, w samym centrum porywających wydarzeń.
El Clásico to jedyny w swoim rodzaju pojedynek, który emocjonuje miliony kibiców na całym świecie, także fanów obu drużyn w Polsce. Taki spektakl wymaga odpowiedniej oprawy którą z pewnością gwarantują komfortowe, nowoczesne sale kinowe. Helios Sport to unikalny projekt skierowany właśnie do kibiców ceniących sobie wielkie sportowe emocje przeżywane w znakomitych warunkach.
Już 19 marca o godzinie 21:00 widzowie wybranych kin Helios będą mogli doświadczyć wyjątkowych piłkarskich wrażeń. Szczegóły oraz bilety na najbliższą odsłonę cyklu Helios Sport dostępne są na stronie: www.helios.pl/elclasico oraz w kasach kin, a także w aplikacji mobilnej. Niezapomniane przeżycia w gronie pasjonatów sportu gwarantowane!
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (9 stacji radiowych z portfolio Grupy Radiowej Agory i Eurozetu).
Tekst sponsorowany