„Ant-Man i Osa: Kwantomania” – mali superbohaterowie powracają na ekrany kin Helios w wielkim stylu!
Już w najbliższy piątek, 17 lutego na ekranach kin Helios w całej Polsce zadebiutuje najnowszy film z porywającej serii: „Ant-Man i Osa”. To będzie wielka filmowa uczta z wyjątkowymi superbohaterami Marvela w brawurowych rolach głównych.
Scott Lang (Paul Rudd) i Hope Van Dyne (Evangeline Lilly) powracają jako Ant-Man i Osa w nowym, pełnym przygód filmie. Wraz z rodzicami Hope, Hankiem Pymem (Michael Douglas) i Janet Van Dyne (Michelle Pfeiffer), oraz córką Scotta, Cassie Lang (Kathryn Newton), będą eksplorować Wymiar Kwantowy, gdzie spotkają zadziwiające, nieznane istoty. To, co tam przeżyją, zmieni ich wyobrażenia o tym, co jest możliwe.
Najmniejszy członek komiksowego uniwersum ponownie wystąpi u boku niezwykłej Osy. Mali superbohaterowie, ogromne możliwości, a do tego porywająca akcja - to będzie niezapomniany seans! Najnowszą produkcję ze Studia Marvel wyreżyserował Peyton Reed. Przed widzami kolejny emocjonujący film o superbohaterze, który dzięki niezwykłemu kostiumowi potrafi zmniejszać się do rozmiarów mrówki, zyskując tym samym nadludzką siłę!
Sieć kin Helios zaprasza na premierowe seanse filmu „Ant-Man i Osa: Kwantomania” od najbliższego piątku, 17 lutego. Bilety na premierowe seanse dostępne są na stronie www.helios.pl/antman oraz w kinowych kasach i w mobilnej aplikacji. Przy zakupie warto pamiętać o ofercie „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”, gwarantującej wybór najlepszych miejsc oraz korzystne ceny biletów.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany