Mini Maraton ANIME w kinach Helios
Nocne Maratony Filmowe zapraszają na wyjątkowy wieczór z uwielbianym przez widzów Heliosa gatunkiem – ANIME! W piątek, 24 lutego podczas Mini Maratonu zaprezentowane zostaną dwie części brawurowej serii „SWORD ART ONLINE – PROGRESSIVE”, w tym premierowo: „SCHERZO OF DEEP NIGHT”.
Na widzów kin Helios w całej Polsce czekają niezwykłe animacje opisujące mroczny świat gry on-line, która okazuje się bardzo niebezpieczną pułapką… Cześć pierwsza - „Aria of a Starless Night” to opowieść z czasów gdy Asuna była jeszcze uczennicą trzeciej klasy szkoły średniej, a „Błyskawica” oraz „Czarny Szermierz” nie byli znani pod swoimi pseudonimami.
Po krótkiej przerwie zaprezentowana zostanie nowość - film „SWORD ART ONLINE – Progressive – Scherzo of Deep Night”. Ta premierowa produkcja przedstawia kontynuację przygód Asuny w wirtualnej rzeczywistości, gdzie „Game Over” oznacza śmierć również w prawdziwym życiu. Dzięki Argo i jej cennym informacjom, pokonywanie kolejnych pięter wydaje się iść gładko, ale… Wybucha konflikt między dwiema głównymi gildiami, które powinny ze sobą współpracować, czołowymi grupami graczy z Sił Wyzwolenia Aincrad i Brygady Smoczych Rycerzy. A tymczasem za kulisami tajemnicza postać pociąga za sznurki…
Sieć kin Helios zaprasza wszystkich widzów, którzy kochają ten gatunek… na niezwykłą podróż do świata ANIME! Bilety na ten wyjątkowy Mini Maraton są już dostępne w sprzedaży w kasach kin Helios, w aplikacji mobilnej oraz na stronie www.helios.pl/nmf_animeSAOP. Tego seansu absolutnie nie można przegapić!
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany