Helios ANIME prezentuje „Sword Art Online – Progressive – Scherzo of Deep Night”
Sieć kin Helios zaprasza widzów na wyjątkowe seanse w ramach unikalnego projektu Helios ANIME. Na ekranach kin w całej Polsce zaprezentowany zostanie porywający film będący wyczekiwanym sequelem hitu z 2021 roku: „Sword Art Online the Movie”. Premiera tej wyczekiwanej produkcji będzie miała miejsce w piątek, 24 lutego.
Pierwsza na świecie gra VRMMORPG (Sword Art Online) stała się walką o przetrwanie. Minął miesiąc odkąd 10 tysięcy graczy zostało uwięzionych w wirtualnym świecie gry. Asuna, która oczyściła pierwsze piętro zamku Aincrad, łączy siły z Kirito, by wspólnie wspiąć się na ostatnie piętro.
Dzięki Argo i jej cennym informacjom, pokonywanie kolejnych pięter wydaje się iść gładko, ale… Wybucha konflikt między dwiema głównymi gildiami, które powinny ze sobą współpracować, czołowymi grupami graczy z Sił Wyzwolenia Aincrad i Brygady Smoczych Rycerzy. A tymczasem za kulisami tajemnicza postać pociąga za sznurki…
HELIOS ANIME to unikalny projekt sieci stworzony w szczególności z myślą o fanach gatunku, którzy do tej pory nie mieli możliwości zobaczenia swoich ulubionych bohaterów na wielkim ekranie. W ramach cyklu prezentowane są największe hity i światowe produkcje na najwyższym poziomie.
„Sword Art Online – Progressive – Scherzo of Deep Night” pojawi się w repertuarze kin Helios od piątku, 24 lutego. Bilety na premierowe seanse dostępne są w kasach kin Helios w całej Polsce, a także na stronie www.helios.pl/saop2 oraz w aplikacji mobilnej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany