„Magic Mike: Ostatni taniec” - Helios zaprasza na lutowe Kino Kobiet!
Sieć kin Helios zaprasza na najbliższe seanse w kobiecym gronie – uwielbiane Kino Kobiet. W środę, 8 lutego fanki cyklu będą mogły zobaczyć przedpremierowo zmysłową produkcję „Magic Mike: Ostatni taniec" w gwiazdorskiej obsadzie. Tej imprezy po prostu nie można przegapić!
„Magic” Mike Lane (Channing Tatum) ponownie pojawia się na scenie po długiej przerwie, po transakcji biznesowej, która upadła, zostawiając go spłukanego i biorącego koncerty barmańskie na Florydzie. W nadziei, że będzie to ostatnie „hurra”, Mike udaje się do Londynu z bogatą bywalczynią towarzystwa (Salma Hayek), która wabi go ofertą nie do odrzucenia… i swoim własnym planem. Kobietą kierują też jednak jej własne, skrywane powody. Mike wreszcie dowiaduje się, o co naprawdę chodzi jego towarzyszce, ale wówczas nie ma już odwrotu. Czy razem z nowymi, seksownymi tancerzami, których musi doprowadzić do formy, zdoła sprostać oczekiwaniom?
Tradycyjnie oprócz wyjątkowego filmu, na Panie czekać będzie także moc atrakcji, konkursów i doskonałej zabawy w kobiecym gronie. Motywem przewodnim lutowych seansów Kina Kobiet będzie walentynkowy róż. Sale kinowe w całej Polsce z pewnością będą prezentować się bardzo kobieco i romantycznie!
Kino Kobiet to jedyne w swoim rodzaju połączenie pokazów filmowych i świetnej zabawy w kobiecym gronie. Bilety na lutowe seanse z filmem w reżyserii Stevena Soderberga są dostępne w sprzedaży na stronie www.helios.pl, w kasach kin oraz w aplikacji mobilnej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany