Helios ANIME prezentuje „Demon Slayer: Mugen Train”
Piątek, 9 grudnia to bardzo ważna data dla wszystkich fanów anime w Polsce. Tego dnia bowiem na ekranach kin Helios pojawi się prawdziwa perełka dla miłośników tego gatunku. Będzie to premiera pełnometrażowego filmu Kimetsu no Yaiba „Demon Slayer: Mugen Train”, opartego na popularnym serialu telewizyjnym.
Akcja brawurowego filmu rozgrywa się między pierwszym, a drugim sezonem serii Kimetsu no Yaiba. A więc film jest wyjątkowym prezentem od twórców dla fanów czekających obecnie na emisję trzeciego sezonu. Ta produkcja bezapelacyjnie podbiła światowe ekrany, teraz przyszła kolej na Polskę!
Po ukończeniu treningu rehabilitacyjnego, Tanjiro i jego towarzysze udają się na kolejną misję. w Nieskończonym Pociągu doszło do serii tajemniczych zniknięć ponad czterdziestu pasażerów. Tanjiro i Nezuko, wraz z Zenitsu i Inosuke, dołączą do jednego z najpotężniejszych szermierzy wśród Korpusu Zabójców Demonów - Filara Płomienia, Kyojuro Rengoku. Razem stawią czoła nieznanemu zagrożeniu.
HELIOS ANIME to unikalny projekt sieci stworzony w szczególności z myślą o fanach gatunku, którzy do tej pory nie mieli możliwości zobaczenia swoich ulubionych bohaterów na wielkim ekranie. W ramach cyklu prezentowane są największe hity i światowe produkcje na najwyższym poziomie.
„Demon Slayer: Mugen Train” pojawi się w repertuarze kin Helios od piątku, 9 grudnia. Bilety na premierowe seanse dostępne są w kasach kin Helios w całej Polsce, a także na stronie www.helios.pl/demonslayer oraz w nowej aplikacji mobilnej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany