„Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu” – najnowszy hit na ekranach Heliosa
Spektakularne widowisko powraca na wielkie ekrany w doskonałym stylu! W najnowszej produkcji Marvel Studios Królowa Ramonda, Shuri, M’Baku, Okoye i Dora Milaje bronią swojej ojczyzny przed zakusami światowych mocarstw. Już w tym tygodniu na ekranach kin Helios zadebiutuje film akcji „Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu”!
Po śmierci króla T'Challi, królowa Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M'Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) i Dora Milaje (Florence Kasumba) stają w obronie swojego ludu przed wrogą interwencją. Otwierając nowy rozdział swojej historii, mieszkańcy Wakandy łączą siły z War Dog Nakią (Lupita Nyong'o) i Everettem Rossem (Martin Freeman), by wytyczyć nowy kierunek dla swojego królestwa.
Film „Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu” w reżyserii Ryana Cooglera, wyprodukowany przez Kevina Feige'a i Nate'a Moore'a, wejdzie do kin w całej Polsce w piątek, 11 listopada. Fanów kontynuacji wielkiego hitu z 2018 roku z pewnością ucieszy fakt, iż seanse przedpremierowe zostaną wyświetlone już dzień wcześniej – 10 listopada.
Przy okazji tej premiery cykl Nocne Maratony Filmowe zapraszają widzów Heliosa wyjątkowe seanse! Podczas jednego wieczoru, 11 listopada, na ekrany powróci pierwsza część rewelacyjnej produkcji Marvel Studios, a następnie zaprezentowana zostanie film „Czarna Pantera: Wakanda w moim sercu”.
Sieć kin Helios zaprasza na najnowszą produkcję Marvel Studios. Bilety na premierowe seanse dostępne są w kasach kin Helios w całej Polsce, a także na stronie www.helios.pl/pantera i w nowej aplikacji mobilnej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 53 kinami mającymi łącznie 296 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany