„El Clásico”- piłkarski hit na ekranach kin Helios
Najsłynniejsze piłkarskie derby świata powracają na ekrany kin Helios! Mecz Real Madryt – FC Barcelona zostanie zaprezentowany w znakomitych warunkach jakie gwarantuje sala kinowa już w najbliższą niedzielę, 16 października.
To będzie historyczny mecz. Pierwsze Grand Derby, w których w drużynie z Katalonii zagra nasz rodak. Po kilku trudnych sezonach sytuacja w Barcelonie wydaje się wracać na dobre tory i spora w tym zasługa Roberta Lewandowskiego. Polak doskonale wpasował się w ekipę Xaviego i regularnie zdobywa bramki na boiskach Hiszpanii.
Nie można zapominać jednak że to Real Madryt jest aktualnie najlepszą drużyną w Europie i ma w swoim składzie takie gwiazdy jak Benzema czy Vinicius. Wszystko to sprawia, że na Santiago Bernabeu możemy spodziewać się naprawdę solidnego piłkarskiego spektaklu. Czy można sobie wyobrazić lepsze warunki do delektowania się piłką na najwyższym poziomie niż wielki ekran, wygodne fotele i doskonały dźwięk? Chyba każdy kibic przyzna, że to zdecydowanie wymarzone środowisko dla fanów futbolu na najwyższym poziomie.
El Clásico w kinach Helios rozpocznie się 16 października, o godzinie 16:15. Bilety na seanse dostępne są w kasach kin Helios w całej Polsce, a także na stronie www.helios.pl/elclasico oraz w nowej aplikacji mobilnej. Partnerami transmisji są Canal + oraz Eleven Sports.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany