„8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” od piątku na ekranach kin Helios!
O pięć lat starsi, ale niekoniecznie dojrzalsi faceci znowu ruszają do akcji… „8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” to idealna komedia dla niej i dla niego! Sieć kin Helios zaprasza na premierowe seanse od piątku, 28 stycznia.
Siła przyjaźni, chwile wzruszenia i szalone przygody uwielbianych przez widzów bohaterów. Jak potoczyły się ich losy? Co nastąpiło po przysłowiowym: „żyli długo i szczęśliwie”? W kolejnej odsłonie komedii o męskich „słabościach” Ricky walczy z twórczym kryzysem, Jarosław z atakami paniki, Filip szaleje na giełdzie, Stefan próbuje zapanować nad złością, a Kordian poskładać złamane serce. Tylko Tomek, jako jedyny z przyjaciół, nadal odważnie spełnia marzenia. I w końcu wpada przez to w kłopoty. W wir szaleństw, poza znanymi z poprzedniej części Basią i Zosią, wciągnięta zostanie również zupełnie nowa bohaterka – tajemnicza Pestka.
Pierwszą część serii w kinach obejrzało ponad milion widzów! Po tym gigantycznym sukcesie, na planie ponownie spotkali się aktorzy: Alicja Bachleda Curuś, Mikołaj Roznerski, Zbigniew Zamachowski, Maciej Zakościelny, Piotr Głowacki oraz Leszek Lichota. Do obsady dołączyły Karolina Bruchnicka, Katarzyna Skrzynecka oraz Joanna Jarmołowicz.
„8 rzeczy, których nie wiecie o facetach” to kontynuacja komediowego hitu z gwiazdorską obsadą. Sieć kin Helios zaprasza na premierowe seanse już od najbliższego piątku. Szczegóły oraz bilety dostępne są pod adresem: www.helios.pl/8rzeczy. Tej gorącej premiery nie można przegapić! Kup bilet już dziś, wybierz najlepsze miejsce w sali i zaoszczędź najwięcej.
Helios S.A. to największa sieć kin w Polsce pod względem liczby obiektów. Dysponuje 52 kinami mającymi łącznie 291 ekranów i niemal 55 tysięcy miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach małej i średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Wrocławiu. Helios S.A. jest częścią Grupy Agora, jednej z największych spółek medialno-rozrywkowych w Polsce, działającej m.in. w segmencie prasy (wydawca m.in. „Gazety Wyborczej”), reklamy zewnętrznej (lider rynku - AMS), internetu (grupa Gazeta.pl) oraz radia (stacje radiowe: Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Rock Radio i Radio Pogoda).
Tekst sponsorowany